Het kan voorkomen dat je een probleem of klacht hebt over een levering of product. Dat is vervelend en dat willen we graag voor oplossen. Wij hechten er erg veel waarde aan dat je tevreden bent over onze producten en service. Daarom kijken we samen naar een passende oplossing.

Om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen, vragen we om de klacht of het probleem altijd per e-mail te melden. Ons e-mailadres is info@buitenkussens.nl
Voeg de volgende informatie toe, zodat wij direct aan de slag kunnen met een oplossing.

  • Bestelnummer (staat bovenaan de bevestigingsmail van je bestelling)
  • Naam of artikelnummer van het product (in geval van probleem met product)
  • Beschrijving van het probleem of de klacht
  • Één of meerdere foto’s (in geval van probleem met product)

Wij proberen zo spoedig mogelijk, maar altijd binnen één werkdag te antwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben omdat we met de leverancier moeten overleggen dan zullen wij je hiervan op de hoogte brengen.

“Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).”